4 lipca 2016

Dzień dobry! :)

Zastanawiałam się co wypadałoby napisać w pierwszym poście i doszłam do wniosku, że najlepiej będzie jeśli "naskrobię" kilka słów o sobie i o tym czego będzie dotyczył ten blog. Wiele lat temu odkryłam, że dużą przyjemność sprawia mi gotowanie. To co umiem zrobić w kuchni jest zasługą mojej mamy i babć, które nauczyły mnie podstaw pracy w kuchni, więc duży ukłon w ich stronę. To dzięki nim odkryłam jaką przyjemnością może być jedzenie. Z czasem zaczęłam poznawać nowe smaki i eksperymentować z gotowaniem. Kolejną wielką inspiracją okazał się mój mąż, który też lubi pichcić i wymyślać nowe potrawy. Wszystkie dotychczasowe umiejętności stały się nieocenione w momencie, gdy na świat przyszła nasza córeczka. Wówczas też poczułam bodziec do tego, aby gotować zdrowiej, ale przy jednoczesnym zachowaniu dobrego smaku.
Ponieważ wielu znajomych ciągle pyta mnie o przepis na to czy tamto danie, mąż namówił mnie do założenia bloga i podzielenia się ze światem moimi kulinarnymi dokonaniami :) Największym wyzwaniem było spisanie dokładnych receptur, bo większość potraw gotowałam na tzw. "oko". Na szczęście mam dobrą pamięć, więc jakoś się udało ;) Będę wrzucać przepisy z różnych kategorii: od pieczywa i dodatków do niego, przez dania główne i desery, po przetwory. Dzięki temu (mam nadzieję) każdy znajdzie coś dla siebie. Dania, które przyrządzam może czasem wyglądają na skomplikowane, ale zapewniam, że są łatwiejsze niż sądzicie. Gotowanie wcale nie musi oznaczać siedzenia całymi dniami w kuchni - wiem, co mówię (mam 4 miesięcznego bobaska, więc dla mnie czas jest na wagę złota).
Receptury zawsze traktowałam raczej jak inspirację niż aptekarską precyzję i do tego zachęcam i Was - do zabawy gotowaniem i smakiem. Sama też nieraz korzystam z Pinterest`a czy innych blogów kulinarnych szukając pomysłów na smaczne jedzenie, ale nie byłabym sobą, gdybym nie zmieniła czegoś po swojemu. Zapraszam Was do przygody kulinarnej z PRZEPIŚNIE! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz